ثانیه به ثانیه با اخبار پرسپولیس
به زنبوره گفتن میتونی تو 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟گفت:مگه من استقلالم
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 1188
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

افزايش آمار بازديد
ادعای دوباره بنگر: بزودی با پرسپولیس امضا می کنم، فکر می کنم سیدجلال هم پرسپولیسی شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال سپاهان بار دیگر از پیوستن خودش و سید جلال حسینی به پرسپولیس خبر داد.

 

بنگر كه در حال حاضر به مسافرت رفته است در مورد وضعيتش براي فصل آينده مي‌گويد: من تصميم نهايي‌ام را گرفته‌ام و به هيچ عنوان منصرف نخواهم شد. پرسپوليس انتخاب اول و آخر من است و از قبل هم گفته بودم كه سال آينده پيراهن اين تيم را برتن خواهم كرد.

 

حالا هم تصميم‌ام را عوض نخواهم كرد و جدايي‌ام از سپاهان قطعي است.


بنگر در پاسخ به اين سوال كه آيا جدايي از سپاهان سخت نيست خاطرنشان مي‌كند: باشگاه سپاهان هيچ تلاشي براي حفظ من انجام نداد و اگر مذاكره مي‌كرد در اين تيم مي‌ماندم. هواداران سپاهان نبايد از دست من ناراحت باشند و همانطور كه گفتم اين باشگاه تلاشي براي نگه داشتن من انجام نداد.

 


از بنگر در مورد وضعيت سيدجلال حسيني سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد: سيدجلال درگير اردوي تيم ملي است ولي فكر مي‌كنم او هم پرسپوليسي شود. مطمئنا بعد از بازگشت حسيني از اردوي تيم ملي همه چيز مشخص خواهد شد. من الان در مسافرت هستم و بعد از بازگشت قراردادم را با پرسپوليس امضا خواهم كرد و حسيني هم احتمالا به پرسپوليس مي‌آيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,و در ساعت : 4:48 - نویسنده : FARHAD |
آخرین مطالب :
درباره
به بزرگترین وبلاگ هواداران پرسپولیس خوش آمدید
مسئولان
دوستان
متفاوت ترین سابت عاشقانهتبادل لینک با همه درج آگهی رایگانردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرمزته و آدرس perspolisgoal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای روزانه
درباره قالب
نام قالب : پرسپولیس
طراح قالب :جاوا استت
به قدرت : بلاگفا

http://20uploads.com/images/1390/khordad/stat-logo.gif

Copyright © 2010 All Rights Reserved by perspolisgoal.Blogfa.com